A Asociación Astronómica Sirio non recibe axudas estatais, realiza a súa actividade de divulgación financiándose coas aportacións dos socios e doazóns de particulares. Se che interesa a Astronomía e desexas axudarnos na nosa labor para que poidamos difundir o pracer de observar o ceo, podes facerte colaborador da Asociación Astronómica Sirio de Pontevedra. Ademais, por ser colaborador terás as seguintes vantaxes:
  • Recibirás información sobre as actividades que organicemos
  • Poderás asistir a actividades específicas para colaboradores
  • Darémosche de na lista de correo de colaboradores onde estaremos en contacto
  • etc...
A cota é de só 10 €/ano
Para darte de alta como colaborador tes que ser maior de idade, cubrir o seguinte formulario e seguir as instrucións que che enviaremos por correo electrónico para tramitar a alta, o pago da cota e facer efectiva a túa condición de colaborador.

This form was created by ChronoForms